Gazeta Wielicka - Najnowsze wiadomości z Wieliczki, Niepołomic, Gdowa, Kłaja i Biskupic

Dlaczego warto mieć konto firmowe na Facebooku?

Kiedyś ktoś powiedział: ?Nie ma cię w Google, to znaczy, że nie istniejesz?. Dziś można powiedzieć: ?Nie ma twojej firmy na Facebooku, to znaczy, że ona nie istnieje?. Tylko właściwie jakie korzyści Ty ? jako przedsiębiorca ? czerpiesz z faktu, że Twoja strona znajduje się na Facebooku? Czy warto założyć konto firmowe (fanpage) na portalu społecznościowym? A jeśli tak ? co dalej?

Facebook to platforma internetowa, która z roku na rok zdobywa coraz więcej użytkowników z całego świata. Obecnie jest ich 1,5 miliarda. (źródło) Można śmiało stwierdzić, że grzechem jest nie zaistnieć na Facebooku, mając w perspektywie taką liczbę potencjalnych klientów. Dlaczego firmy zakładają konta firmowe na portalu społecznościowym? Wystarczy jedno kliknięcie ?Lubię to!?, by użytkownik automatycznie subskrybował wszystkie udostępniane wpisy: informacje o nowym produkcie, promocje, konkursy itp.

Dlaczego warto posiadać konto firmowe (fanpage) na Facebooku?

– jest żywym uzupełnieniem statycznej strony internetowej firmy;
– to kolejny kanał komunikacyjny z Twoimi klientami;
– zwiększa zasięg potencjalnych odbiorców;
– tworzy społeczność skupiającą się wokół marki Twojej firmy;
– wpływa na wizerunek Twojej firmy;
– jest prosty w obsłudze i bezpłatny.

Utworzenie konta firmowego nie jest skomplikowane. Najważniejsze jest prowadzenie go w sposób, który przyniesie Twojej firmie realne korzyści ? zwiększy sprzedaż i wpłynie pozytywnie na wizerunek marki.

Jak się tego nauczyć?

Jeśli chcesz założyć fanpage lub już go posiadasz, ale nie wiesz, jak rozkręcić, mam dla Ciebie dobrą wiadomość: 5 marca 2016 r. ściągam do Wieliczki największego specjalistę w tym zakresie ? Bartłomieja Raka (Socjomania.pl), który będzie do Twojej dyspozycji cały dzień i który nauczy Cię, jak wykorzystać potencjał Facebooka w działaniach biznesowych.

Nauczysz się też:
– jak skutecznie prowadzić komunikację na Facebooku i docierać do swoich odbiorców;
– jak przygotowywać i dystrybuować treści;
– jak zdobywać i angażować fanów;
– jak prowadzić efektywne działania reklamowe.

Szczegółowy plan szkolenia znajdziesz na www.grupamoon.evenea.pl

Dodaj komentarz